Godziny działania sklepuponiedziałek-piątek 09:00-16:00
sobota-niedziela zamknięte
Newsletter
Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.
Reklamacje
REKLAMACJA
W przypadku stwierdzenia, iż Produkt jest wadliwy, Kupujący obowiązany jest poinformować o tym Sprzedawcę.
Reklamacja powinna zawierać opis wady Produktu, datę jej powstania oraz żądanie Kupującego.
Reklamacje należy wysłac drogą mailową na adres: kontakt@art-logic.pl bądź listem poleconym na adres Sprzedającego.
Produkty podlegające reklamacji odbierane są na koszt Sprzedawcy. Zapis ten ma wyłącznie odniesienie dla osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej.
Kupujący nie będący osobą fizyczną zobowiązany jest do odesłania reklamowanego Produktu na własny koszt na adres Sprzedawcy. W przypadku uwzględnienia reklamacji koszty wysyłki są zwracane.
Sprzedawca zobowiązuje się do ustosunkowania się do złożonej przez Kupującego reklamacji w przeciągu 14 dni. Brak odpowiedzi ze strony Sprzedawcy po upływie wskazanego w poprzednim zdaniu terminu skutkuje uznaniem reklamacji za uzasadnioną.
Nieznaczne różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Kupującego nie mogą być podstawą do reklamacji zakupionego Produktu.